Elektron hujjat aylanmasi
O‘zbekiston Respublikasi kontragentlari o‘rtasida yuridik ahamiyatga ega hujjatlarni almashish xizmati
Onlayn chat, telefon yoki Telegram orqali texnik yordam
Hujjatlar va to'lovlar bir joyda kontragent tomonidan guruhlangan
Kontragentlar foydalanadigan tizimdan qat'i nazar, hujjatlar almashinuvi
Tashqi tizimlar bilan integratsiya qilish uchun ochiq API
Har qanday qurilma va brauzerda foydalanish mumkin
Imkoniyatlar
Hujjatlarni yaratish va yuborish
Xizmat qabul qilish, jo'natish va qayta ishlash bo'yicha barcha asosiy operatsiyalarni bajarishga imkon beradi:
- Hisob-fakturalar;
- Bajarilgan ish aktlari;
- Ishonchnomalar;
- Shartnomalar;
- Yuk xati;
Hujjatlarni imzolash uchun kontragentlar o'rtasida qo'shimcha shartnomalar tuzmasdan yuridik ahamiyatga ega bo'lgan elektron imzo qo'llaniladi.
Kontragentlar katalogi
"Kontragentlar" ma'lumotnomasi tashkilotingiz o'zaro aloqada bo'lgan jismoniy va yuridik shaxslar haqidagi ma'lumotlarni saqlash uchun mo'ljallangan. Ma'lumotnomadagi ma'lumotlar kontragentlardan hujjatlarni olgandan keyin avtomatik ravishda to'ldiriladi yoki qo'lda qo'shilishi mumkin. Dublikatlar boshqaruvi bir xil ma'lumotlarni ikki marta qo'shishdan saqlaydi.Umumiy havola
Ommaviy havolalar yordamida siz hujjatni imzolash uchun yuborishingiz mumkin, kontragent esa foydalanilgan xizmatga kirishi shart emas. Umumiy havola orqali imzolangan barcha hujjatlar tegishli maqomga ega bo'lgan barcha operator tizimlarida ko'rsatiladi.
Bu qanday ishlaydi ?
1
Roʻyxatdan oʻting
2
Birinchi hujjatingizni yarating
3
Darhol qabul qilish
4
Hujjatni qaytarib oling